Κέντρο βοήθειας

Για να δημιουργήσετε τον NetBet λογαριασμό σας, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί Σύνδεση στην επάνω δεξιά γωνία των αρχικών σελίδων του Καζίνο ή του Σπορ και, στη συνέχεια, να επιλέξετε Εγγραφή Τώρα. Ακολουθώντας τα βήματα συμπληρώνετε τη φόρμα εγγραφής. Στη συνέχεια, θα λάβετε έναν σύνδεσμο μέσω e-mail που θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να επικυρώσετε την εγγραφή σας.

Όλες οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στη φόρμα εγγραφής που στέλνετε στη NetBet πρέπει να είναι ακριβείς και να αντιστοιχούν στις πληροφορίες που αναφέρονται στα έγγραφα ταυτοποίησής σας. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ταυτότητας ή/και διεύθυνσης αργότερα, καθώς πρόκειται για βιομηχανικό πρότυπο που απαιτείται από όλους τους κύριους ρυθμιστικούς φορείς.

Στη NetBet.gr υποστηρίζουμε το Υπεύθυνο Παιχνίδι και σας προσφέρουμε τα εξής όρια:

  1. Όριο μέγιστου ποσού κατάθεσης (σε ευρώ)
  2. Όριο μέγιστου ποσού απώλειας (σε ευρώ)
  3. Όριο μέγιστου χρόνου Συμμετοχής (εξαιρείται το Στοίχημα) (σε ώρες)

Τα όρια αυτά είναι υποχρεωτικά για όλους τους Παίκτες!


Τα όρια καθορίζονται ημερολογιακά ανά:

-              ημέρα (από 00:00 έως 23:59),

-              εβδομάδα (από Κυριακή έως και Σάββατο), ή

-              μήνα (από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα του μήνα)


Τροποποίηση ενός ορίου πραγματοποιείται αφού παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο τέθηκε το συγκεκριμένο όριο, εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, η οποία εφαρμόζεται άμεσα.

 Δηλαδή, αν θέσετε ένα όριο σε μηνιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί από την 1η ημέρα του μήνα που ακολουθεί αυτόν που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο (εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα).

Ομοίως, εάν θέσετε έναν όριο σε ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί, αντίστοιχα την επόμενη ημέρα εκείνης που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο ή από την Κυριακή της εβδομάδας που ακολουθεί αυτήν που εσείς τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο (εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα).

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το μήνυμα δεν έφτασε στα εισερχόμενά σας. Θα πρέπει αν βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει τη σωστή διεύθυνση e-mail κατά τη δημιουργία του NetBet λογαριασμού σας. Το μήνυμα ενδέχεται να έχει ανακατευθυνθεί στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων σας ως αποτέλεσμα ενεργοποιημένων φίλτρων εισερχομένων. Θα πρέπει να προσθέσετε τη NetBet στη λίστα επαφών σας για να το αποφύγετε. Μπορείτε να μάθετε πώς να φιλτράρετε τα e-mail σας στην ειδική μας ενότητα στο Κέντρο βοήθειας. Για περαιτέρω βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση support@ΝΕΤΒΕΤ.com.

Οι κανόνες του ιστότοπού μας απαγορεύουν πολλούς λογαριασμούς. Η χρήση πολλών διαφορετικών λογαριασμών θεωρείται αντίθετη με τους Όρους και Συνθήκες μας και μπορεί να οδηγήσει σε αποκλεισμό του παίκτη και κλείσιμο του λογαριασμού του. Εάν έχετε ξεχάσει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του τρέχοντος λογαριασμού παίκτη σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση support@ΝΕΤΒΕΤ.com.

Εάν σκέφτεστε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, σας προσφέρουμε διαφορετικές επιλογές για να περιορίσετε τη δραστηριότητα παίκτη σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ενότητα Υπεύθυνος Στοιχηματισμός του λογαριασμού σας. Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να έρθετε σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στη διεύθυνση support@ΝΕΤΒΕΤ.com και να τους ενημερώσετε ότι θα θέλατε να σταματήσετε να παίζετε στον ιστότοπό μας.

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, δεν θα είμαστε σε θέση να τον ανακτήσουμε, καθώς δεν αποθηκεύουμε αυτές τις πληροφορίες. Αντί αυτού, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί Σύνδεση στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας και, στη συνέχεια, να επιλέξετε Ξεχάσατε τον κωδικό σας και να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:


1. Εισαγωγή της εγγεγραμμένης διεύθυνση e-mail σας.
2. Μετάβαση στα Εισερχόμενά σας (εάν δεν μπορείτε να βρείτε το e-mail μας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων)
3. Κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο e-mail.
4. Δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης.

Μπορείτε να ζητήσετε τυχόν αλλαγές που θέλετε να κάνετε σχετικά με τα στοιχεία του λογαριασμού παίκτη σας στέλνοντας ένα e-mail στην ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση support@ΝΕΤΒΕΤ.com.

Πάροχοι υπηρεσιών e-mail

Ο αριθμός των νόμιμων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη NetBet που διαγράφονται αυτόματα ή ανακατευθύνονται στους φακέλους ανεπιθύμητων Spam ή Bulk αυξάνεται σταθερά λόγω των νέων φίλτρων κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που εφαρμόζονται από παρόχους λογισμικού και υπηρεσιών.

Παρακάτω υπάρχουν μερικά απλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να διασφαλίσετε ότι τα e-mail μας παραδίδονται σωστά στα Εισερχόμενά σας, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης της NetBet ([email protected]) στην ασφαλή λίστα σας ή στη λίστα επιτρεπόμενων αποστολέων στον πάροχο υπηρεσιών e-mail ή στο anti-spam λογισμικό.

Προσπαθούμε να εξηγήσουμε κάθε διαδικασία όσο το δυνατόν ακριβέστερα, αλλά τα κουμπιά και οι επιλογές μενού μπορεί να αλλάξουν. Θα πρέπει να ανατρέξετε απευθείας στο e-mail σας για να λάβετε το ακριβές όνομα ενός κουμπιού ή μιας επιλογής μενού.

Gmail

  1. Κλικ στις Επαφές στην αριστερή πλευρά οποιασδήποτε σελίδας Gmail.
  2. Κλικ στην Προσθήκη νέας επαφής.
  3. Αντιγραφή και επικόλληση του [email protected] στο κύριο παράθυρο διαλόγου διεύθυνσης e-mail.
  4. Κλικ στο Δημιουργία.
  5. Κλικ στο Αποθήκευση.

Εάν η αλληλογραφία βρίσκεται στο φάκελο Ανεπιθύμητα, θα πρέπει να επιλέξετε το κουτάκι δίπλα στην αλληλογραφία και να κάνετε κλικ στο κουμπί Not Spam στο επάνω μέρος.

Yahoo!

Εάν δεν λαμβάνετε το e-mail που περιμένετε, υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείτε να κάνετε:

  1. Κλικ στο εικονίδιο Επαφές στην αριστερή πλευρά των εισερχομένων Yahoo.
  2. Κλικ στην επιλογή Νέα επαφή.
  3. Αντιγραφή και επικόλληση του [email protected] στο πλαίσιο διαλόγου e-mail.
  4. Κλικ στο Αποθήκευση.

Δεύτερη επιλογή:

  1. Ελέγξτε το Yahoo! Φάκελος ανεπιθύμητων.
  2. Εάν δείτε το e-mail από το [email protected], πρέπει να ανοίξετε το e-mail μας και να κάνετε κλικ ή να πατήστε το κουμπί Not Spam στη γραμμή εργαλείων.

Hotmail/Outlook.com

Κλικ στο βέλος δίπλα στην επιλογή Νέα και, στη συνέχεια, κάνετε κλικ στην επιλογή Νέα ομάδα.

  1. Εισαγωγή ενός ονόματος ομάδας.
  2. Στην ενότητα Προσθήκη μέλους, ξεκινήστε να εισάγετε [email protected]. Όταν εμφανιστεί η επαφή στη λίστα, κάνετε κλικ σε αυτήν.
  3. Όταν προσθέσετε όλα τα μέλη που θέλετε, κάνετε κλικ στο Αποθήκευση.

iCloud

Το iCloud αναγνωρίζει αυτόματα τα περισσότερα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam) που αποστέλλονται στη διεύθυνση @icloud.com ή στα συνώνυμά του και μετακινεί την αλληλογραφία στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Για να υποδείξετε ότι ένα e-mail δεν είναι ανεπιθύμητο:

  1. Θα πρέπει να κάνετε κλικ στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στην πλευρική μπάρα. Να επιλέξετε το μήνυμα e-mail από τη NetBet και, στη συνέχεια, να κάνετε κλικ στο κουμπί Not Junk στην επάνω δεξιά γωνία του παραθύρου του μηνύματος.
  2. Το μήνυμα μεταφέρεται στα Εισερχόμενά σας. Τα επόμενα μηνύματα e-mail από το [email protected] δεν θα επισημαίνονται αυτόματα ως ανεπιθύμητα.

Από προεπιλογή, τα μηνύματα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας διαγράφονται μετά από 30 ημέρες, οπότε φροντίστε να το ελέγχετε συχνά για να προσθέτετε αυτά που σας ενδιαφέρουν στη λίστα επιτρεπόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Outlook 2003 ή πιο πρόσφατο

Για να προσθέσετε το [email protected] στους ασφαλείς αποστολείς στο Outlook:

  1. Κάνετε δεξί κλικ στο e-mail της NetBet στον πίνακα λίστας e-mail των Εισερχομένων σας.
  2. Στο μενού που εμφανίζεται, μετακινείτε το ποντίκι σας πάνω ή κάνετε κλικ στο Ανεπιθύμητο.
  3. Κάνετε κλικ στην επιλογή Να μην γίνεται αποκλεισμός αποστολέα στο κυλιόμενο μενού.

Το προκύπτον αναδυόμενο παράθυρο θα αναφέρει: "Ο αποστολέας του επιλεγμένου μηνύματος έχει προστεθεί στη λίστα ασφαλών αποστολέων."

  1. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Για να προσθέσετε το [email protected] ως επαφή:

  1. Ανοίγετε το e-mail της NetBet.
  2. Τοποθετείτε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από τη διεύθυνση.
  3. Επιλέγετε Άνοιγμα κάρτας επαφής από την αναπτυσσόμενη ενότητα.
  4. Επιλέγετε Προσθήκη στην επαφή Outlook.
  5. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο Αποθήκευση.

Windows Live Mail

  1. Ανοίγετε το μήνυμα από τη NetBet για προσθήκη στη λίστα των επαφών σας.
  2. Κάνετε δεξί κλικ στο [email protected] και κάνετε κλικ στην επιλογή Προσθήκη αποστολέα στις επαφές.

Ή

  1. Κάνετε κλικ στο Προσθήκη επαφής στην κεφαλίδα του e-mail.
  2. Θα πρέπει να επαληθεύσετε τα νέα στοιχεία επικοινωνίας και να κάνετε κλικ στην Προσθήκη επαφής.

Mozilla Thunderbird

  1. Κλικ στο κουμπί Βιβλίο διευθύνσεων.
  2. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το Προσωπικό βιβλίο διευθύνσεων έχει επισημανθεί.
  3. Κάνετε κλικ στο κουμπί Νέα κάρτα. Αυτό θα ανοίξει ένα παράθυρο νέας κάρτας που έχει τρεις καρτέλες: Επικοινωνία, Διεύθυνση και Άλλα.
  4. Στην καρτέλα Επικοινωνία, αντιγραφή και επικόλληση το [email protected] στο κουτάκι διαλόγου του e-mail.
  5. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

AOL

  1. Κάνετε δεξί κλικ στο μήνυμα της NetBet για προσθήκη στη λίστα επαφών σας.
  2. Επιλέγετε Προσθήκη στις Επαφές από το αναπτυσσόμενο πλαίσιο.
  3. Θα πρέπει αν επαληθεύσετε τα νέα στοιχεία επικοινωνίας.

Entourage

  1. Ανοίγετε το μήνυμα που θέλετε να προσθέσετε στη λίστα επαφών σας.
  2. Κάνετε δεξί κλικ στο μήνυμα που θέλετε να προσθέσετε στις επαφές σας και κάνετε κλικ στην επιλογή Προσθήκη αποστολέα στο βιβλίο διευθύνσεων.
  3. Θα πρέπει αν επαληθεύσετε τα νέα στοιχεία επικοινωνίας και να βγείτε από την κάρτα επαφής που δημιουργήσατε πρόσφατα.

 

Λογισμικό Anti-Spam

 

Cloudmark SpamNet

  1. Επιλέγετε Cloudmark | Επιλογές ... από τη γραμμή εργαλείων Cloudmark SpamNet στο Outlook.
  2. Κάνετε κλικ στην επιλογή Για προχωρημένους.
  3. Πηγαίνετε στην καρτέλα Λίστα επιτρεπόμενων.
  4. Κάνετε κλικ στο κουμπί Προσθήκη.
  5. Πληκτρολογείτε: email.netbet.com.
  6. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

SpamPal

  1. Κάνετε δεξί κλικ στο εικονίδιο του δίσκου συστήματος SpamPal.
  2. Επιλέγετε Προσθήκη στη λίστα επιτρεπόμενων από το μενού που εμφανίζεται.
  3. Εισάγετε email.netbet.com.
  4. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο Προσθήκη.

MailWasher

  1. Επιλέγετε Εργαλεία και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Μαύρη λίστα και, στη συνέχεια, στο Φίλοι.
  2. Στη λίστα Φίλοι στα δεξιά, επιλέξτε Προσθήκη.
  3. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το Wildcard expression.
  4. Θα πρέπει να εισάγετε *email.netbet.com.
  5. Κάνετε κλικ στο OK.
  6. Στη συνέχεια, κάνετε ξανά κλικ στο OK.

Spam Sleuth

  1. Κάνετε κλικ στο Αρχείο, και μετά στο Configure.
  2. Πηγαίνετε στην κατηγορία Φίλοι.
  3. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το Ενεργό.
  4. Πρέπει να πληκτρολογήσετε *@email.netbet.com στο πεδίο εισαγωγής στη δική του ξεχωριστή γραμμή.
  5. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

McAfee Spamkiller

  1. Στην πλευρική γραμμή, επιλέγετε Φίλοι.
  2. Κάνετε κλικ στο Προσθήκη.
  3. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι στο Τύπος φίλου, έχουν επιλεγεί όλοι οι χρήστες σε έναν τομέα.
  4. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Oddpost

  1. Επιλέγετε τον φάκελο Πιθανώς ανεπιθύμητα.
  2. Εάν το e-mail της NetBet έχει φιλτραριστεί, πρέπει να το επιλέξετε και να διαλέξετε την επιλογή Μετακίνηση στα Εισερχόμενα και Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητου.

SpamButcher

  1. Κάνετε κλικ στο Configure.
  2. Επιλέγετε την καρτέλα Γνωστοί αποστολείς.
  3. Επιλέγετε Προσθήκη από γνωστούς καλούς αποστολείς και παραλήπτες.
  4. Εισάγετε email.netbet.com.
  5. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Mailblocks

  1. Κάνετε κλικ στην καρτέλα Διευθύνσεις.
  2. Κάνετε κλικ στο / Νέο.
  3. Εισάγετε τη διεύθυνση: @email.netbet.com
  4. Βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί Αποδοχή αλληλογραφίας από αυτήν τη διεύθυνση, στην ενότητα Επιλογές λήψης.
  5. Στην περιοχή Άλλες επιλογές, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το Display in People Picker δεν είναι επιλεγμένο.
  6. Κάνετε κλικ στο Υποβολή.
  7. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

MailShield

  1. Επιλέγετε Φίλοι από τη γραμμή εργαλείων.
  2. Κάνετε κλικ στο Προσθήκη.
  3. Εισάγετε: @email.netbet.com.
  4. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Spameater Pro

  1. Επιλέγετε Φίλτρα από την πλευρική μπάρα.
  2. Κάνετε κλικ στην καρτέλα Εγκεκριμένοι αποστολείς.
  3. Επιλέγετε Προσθήκη φίλτρου.
  4. Εισάγετε e-mail.netbet.com στο πεδίο διευθύνσεων
  5. Επιλέξτε Email Domain από τις επιλογές Τύπος διεύθυνσης.
  6. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Norton AntiSpam

  1. Ανοίγετε το Norton AntiSpam και κάνετε κλικ στην καρτέλα Status & Settings.
  2. Επιλέγετε AntiSpam από το κέντρο της οθόνης.
  3. Επιλέγετε το κίτρινο κουμπί "Διαμόρφωση" κάτω δεξιά στην οθόνη.
  4. Κάνετε κλικ στην καρτέλα Επιτρεπόμενη λίστα (η δεύτερη στη λίστα).
  5. Κάνετε κλικ στο κουμπί Προσθήκη.
  6. Εισάγετε το [email protected] στο κουτάκι διεύθυνσης e-mail.
  7. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο OK.

Spam Interceptor

  1. Στην ενότητα Λίστες ελέγχου ταυτότητας, ακολουθείτε τον σύνδεσμο Αξιόπιστο.
  2. Πληκτρολογείτε *@email.netbet.com
  3. Κάνετε κλικ στο Προσθήκη.

Spam Inspector

  1. Κάνετε κλικ στο Spam Inspector και, στη συνέχεια, διαλέγετε τις επιλογές Διαχείριση λίστας φίλων είτε από το μενού του Outlook είτε από τη γραμμή εργαλείων του Spam Inspector.
  2. Στην ενότητα Προσθήκη νέου φίλου, βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί η διεύθυνση e-mail.
  3. Επιλογή Domain.
  4. Εισαγωγή: email.netbet.com
  5. Κάνετε κλικ στο κουμπί >>.
  6. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο Κλείσιμο.

 

Περαιτέρω πάροχοι υπηρεσιών e-mail, πελάτες ή λογισμικό Anti-Spam.

Εάν έχει εφαρμοστεί ένα φίλτρο στα μηνύματα ανακατεύθυνσης e-mail της NetBet στους φακέλους μαζικής ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, προτείνουμε να προσθέσετε την NetBet στο βιβλίο διευθύνσεων ή / και στη λίστα επαφών σας.

Διαφορετικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να μετακινήσετε μηνύματα της NetBet στα εισερχόμενά σας ή να προωθήσετε ένα από τα μηνύματα στον εαυτό σας.

Εάν τα μηνύματα από τη NetBet συνεχίσουν να φιλτράρονται στους φακέλους Bulk ήJunk, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα τεχνικής υποστήριξης είτε του φίλτρου ISP είτε του SPAM και να ζητήσετε τον καλύτερο τρόπο για τη λήψη μελλοντικών μηνυμάτων e-mail από την NetBet.

Ναι, η σύνδεση στο λογαριασμό σας στη NetBet δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη! Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση e-mail σας ή το όνομα χρήστη για να συνδεθείτε.

Τα εισερχόμενά σας βρίσκονται στο μενού του λογαριασμού σας, στο οποίο μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε πρόσβαση κάνοντας κλικ στο όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας. Στη συνέχεια, επιλέγετε Τα μηνύματά μου στο μενού στην αριστερή πλευρά.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα υποστήριξης πελατών χωρίς να χρειάζεται να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό e-mail σας. Αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο εάν έχετε απορίες για την ομάδα υποστήριξης πελατών ή θέλετε να υποβάλετε τυχόν έγγραφα.

Με κλικ στο όνομά σας, στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας, αποκτάτε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου. Μόλις μπείτε στην ενότητα Τα μηνύματά μου, απλώς κάνετε κλικ στο κουμπί Νέο μήνυμα. Πληκτρολογείτε το θέμα, το μήνυμά σας, και επισυνάπτετε οποιοδήποτε αρχείο εάν χρειάζεται. Αυτό είναι όλο, κάνετε κλικ στο Αποστολή μηνύματος και η ομάδα υποστήριξης πελατών μας θα απαντήσει το συντομότερο δυνατό.

Φυσικά! Απλώς πηγαίνετε στα εισερχόμενά σας και κάνετε κλικ στο Δημιουργία μηνύματος. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανεβάσετε έως και τρία έγγραφα έως 20 MB και να τα υποβάλετε σε εμάς. Αυτός είναι ο γρηγορότερος και ασφαλέστερος τρόπος για να μας στείλετε έγγραφα.

Στη NetBet πληρούμε αυστηρά τα βιομηχανικά πρότυπα για να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε σύμφωνα με τους κανονισμούς και για να εγγυηθούμε ότι οι παίκτες μας απολαμβάνουν μια διαφανή και ασφαλή υπηρεσία. Για να αξιοποιήσετε πλήρως τα προϊόντα της NetBet, θα χρειαστεί να μας στείλετε απόδειξη της ταυτότητας και της διεύθυνσής σας για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας. Η επαλήθευση των παικτών μας είναι μια υποχρεωτική διαδικασία που μας επιτρέπει να προστατεύουμε τους ανηλίκους και να διερευνούμε δόλια δραστηριότητα.

Είμαστε υπερήφανοι που κάνουμε τη διαδικασία Γνωρίζετε τον Πελάτη σας (Know Your Customer, KYC) όσο το δυνατόν πιο ομαλή για όλους τους χρήστες μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται όταν ανοίγετε λογαριασμό μαζί μας θα περιλαμβάνουν αυτόματη επαλήθευση ηλικίας. Ωστόσο, θα χρειαστούμε επιπλέον έγγραφα για την πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού σας. Για να γίνει αυτή η διαδικασία γρήγορη και εύκολη, έχουμε ενεργοποιήσει ένα πρόγραμμα μεταφόρτωσης εγγράφων στην ενότητα Ο λογαριασμός μου που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας.

Όταν χρειαζόμαστε αυτά τα έγγραφα, θα λάβετε ένα e-mail ή ένα μήνυμα στα Εισερχόμενά σας στη NetBet. Για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε αυτά τα μηνύματα e-mail, δεν θα πρέπει να ξεχάσετε να προσθέσετε τη διεύθυνση e-mail μας (support@ΝΕΤΒΕΤ.com) στην ασφαλή λίστα σας ή στη λίστα επιτρεπόμενων αποστολέων στον πάροχο υπηρεσιών e-mail σας ή στο λογισμικό anti-spam.

Ακολουθούν ορισμένα έγγραφα που μπορεί να σας ζητήσουμε για την επαλήθευση του λογαριασμού σας:

- Ταυτότητα με Φωτογραφία (Αστυνομική ταυτότητα, άδεια οδήγησης, διαβατήριο), με το πλήρες όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και την ημερομηνία λήξης

- Πιστωτικές κάρτες (εμπρός και πίσω) που χρησιμοποιήθηκαν για την κατάθεση, με το πλήρες όνομα, τα πρώτα και τα τελευταίο 4 ψηφία και την ημερομηνία λήξης

- Κατάσταση τράπεζας, με τον αριθμό IBAN και BIC, το πλήρες όνομα, το νόμισμα και την ημερομηνία έκδοσης (τους τελευταίους τρία μήνες)

- Λογαριασμός κοινής ωφέλειας, που δείχνει τη διεύθυνσή σας, το πλήρες όνομα και την ημερομηνία έκδοσης (τους τελευταίους τρία μήνες)

Για να μας στείλετε τα έγγραφά σας από το Ταμείο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Σύνδεση στη NetBet.
  2. Κλικ στην καρτέλα Ο λογαριασμός μου, στην επάνω δεξιά πλευρά της αρχικής σελίδας.
  3. Κλικ στο κουμπί Μεταφόρτωση εγγράφων (4η επιλογή του μενού).
  4. Κλικ στο Επιλογή αρχείου και επιλογή του αρχείου που θέλετε να ανεβάσετε.
  5. Στη συνέχεια, κλικ στην επιλογή Αποστολή.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη μεταφόρτωση των εγγράφων σας, μπορείτε να τα στείλετε μέσω e-mail στην ομάδα υποστήριξης πελατών στη διεύθυνση support@ΝΕΤΒΕΤ.com και θα τα επαληθεύσουν. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι το e-mail σας μπορεί να είναι μόνο 25MB ή μικρότερο.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η μεταφόρτωση των εγγράφων σας ή η αποστολή μέσω e-mail για επαλήθευση θα είναι αρκετή, αλλά θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είμαστε σε θέση να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας ή την ηλικία σας, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να μας στείλετε περαιτέρω έγγραφα.

Σημείωση: Όλα τα έγγραφα πρέπει να είναι ευανάγνωστα. Δεχόμαστε τις ακόλουθες μορφές αρχείων: PDF, DOC, PPT, JPEG, JPG και BMP.